Jumaat, 15 Mei 2009

JAMINAN WANG DI KEMBALIKAN


Penting! Sila Baca

Syarat-syarat Jaminan 6 Bulan Wang Dikembalikan

Untuk Pelanggan AlatPenjimatan.com

  1. Jaminan ini adalah bertujuan untuk melindungi hak anda sebagai pengguna dan juga hak http://powertune09.blogspot.com sebagai penjual.

  2. Syarat jaminan ini berkuatkuasa mulai hari Khamis, 8hb. Ogos 2007.

  3. Ini adalah Jaminan Wang Dikembalikan sebenar dimana wang anda akan dikembalikan jika tiada pengurangan bil elektrik selepas menggunakan powertune ini.

  4. Jaminan ini hanya sah dalam tempoh 6 bulan selepas dari tarikh belian.

  5. Bil elektrik anda hendaklah sekurang-kurangnya minima 3 bulan penggunaan powertune secara penuh pada setiap bulan. Ini bagi membolehkan perbandingan semasa dan sebelum menggunakan powertune dapat dilakukan secara adil.

  6. Penggunaan pada tempoh percubaan hendaklah konsisten sepertimana sebelum dan semasa menggunakan powertune. Pada tempoh ini anda dicadangkan tidak menambah peralatan elektrik lain atau menggunakannya dari kadar biasa bagi memudahkan perbandingan nanti.

  7. Perbandingan akan dilakukan di antara bil-bil elektrik bulan pertama, bulan kedua dan bulan ketiga selepas pemasangan powertune dengan bil-bil elektrik bulan sebelum menggunakan powertune.

  8. Oleh yang demikian anda boleh membuat tuntutan wang dikembalikan bermula pada bulan keempat hinggalah bulan keenam.

  9. Hantarkan terlebih dahulu 3 bulan salinan bil-bil elektrik selepas menggunakan powertune dan 2 bulan salinan bil-bil elektrik sebelum menggunakan Power Saver kepada kami samada secara faks atau datang terus. Ini bagi membolehkan kami membuat semakan perbandingan sebenar bil-bil elektrik anda.

    Hubungi kami terlebih dahulu sebelum menghantar faks untuk memastikan bil anda dapat diterima dengan sempurna.

  10. Hantarkan juga Warranty Card yang diberikan bagi memastikan anda adalah pelanggan kami.

  11. Hantarkan juga alat powertune samada secara pos atau datang terus ke pejabat kami. Untuk kemudahan penghantaran pos, anda boleh menggunakan penghantaran Pos Laju dimana ia adalah cepat dan selamat sampai kepada kami.

  12. Alat powertune hendaklah diterima dalam keadaan masih baik dan boleh digunakan. powertune yang telah rosak tiada jaminan wang dikembalikan.

  13. Wang dikembalikan akan diberikan secara bank-in ke akaun bank anda atau secara tunai jika anda datang terus ke pejabat kami.
  14. Saya setuju dan faham dengan syarat ini.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Power Tune Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008